توسعه‌ی یک اسکلت خارجی برای آموزش تیراندازی به سربازان

توسعه‌ی یک اسکلت خارجی برای آموزش تیراندازی به سربازان

درحالی که استفاده از اسلحه و تیراندازی در فیلم‌ها و سریال‌ها آسان و ساده نشان داده می‌شود، اما در واقعیت اینطور نیست. در هنگام تیراندازی عوامل مختلفی وجود دارند که باید در نظر گرفته شوند مانند وزن و اندازه‌ی اسلحه و همچنین لگدزدن تفنگ. همچنین مشکلاتی مانند لرزش عضلات نیز وجود دارند که درمجموع مانع از تیراندازی درست و به هدف زدن شوند.

به منظور افزایش سرعت فرایند یادگیری تیراندازی، ارتش ایالات متحده به توسعه‌ی یک اسکلت نمونه‌ی آزمایشی روی آورده که به دسترسی به این هدف کمک می‌کند. این اسکلت یا پوشش خارجی که MAXFAS نام دارد، بر روی بازوی تیرانداز بسته می‌شود. درواقع با یک بند روبه‌رو هستیم که می‌تواند هرگونه لرزش عضله یا لرزش غیرارادی دست را در حین نگه‌ داشتن اسلحه اصلاح نماید.

به نوعی می‌توان این نوآوری را تثبیت‌کننده اسلحه‌ها نامید. این پوشش از فیبرکربن ساخته شده، بنابراین وزن سبکی را دارد و تاثیر منفی بر نگهداری تفنگ یا تیراندازی ندارد.

با این حال در نسخه‌ی آزمایشی فعلی، MAXFAS قابل حرکت نبوده و در یک محل ثابت می‌شود، البته توسعه‌ی یک نسخه‌ی متحرک از آن نیز دور از انتظار نمی‌باشد. تابه‌حال پژوهشگران نتایج مثبتی را در کاربرد این محصول بدست آورده‌اند و همچنین مشخص شد که قابلیت‌های تیراندازی افراد حتی پس از عدم استفاده از این پوشش، حفظ می‌شود.

منبع : ubergizmo



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تکنولوژی نو ، ،


تاريخ : دو شنبه 15 تير 1394برچسب:, | 22:29 | نویسنده : احسان |

.: تازه های الکترونیک و تکنولوژِی :.

آمارگیر وبلاگ



  • صونا پرواز