باتری شش ضلعی ال.جی با قابلیت افزودن زمان اجرای اسمارت‌واچ‌های صفحه‌ گرد

باتری شش ضلعی ال.جی با قابلیت افزودن زمان اجرای اسمارت‌واچ‌های صفحه‌ گرد

اگر خواهان یک اسمارت‌واچ با عمر باتری حداقل یک هفته‌ای هستید، پس بهتر است از خرید دستگاه‌هایی مانند Pebble با نمایشگر لمسی رنگی که باتری آن در نهایت یک یا دو روز عمر می‌کند، صرف‌نظر نمایید. اما مجموعه‌ی LG Chem کره‌س جنوبی، بزرگ‌ترین کمپانی شیمیایی این کشور و بخشی از شرکت ال.جی که به ساخت اسمارت‌فون‌هایی مانند LG G4 و ساعت هوشمند LG G Watch Urbane نیز اقدام کرده، گزارش داده که گام رو به جلویی را در حل مشکل عمر باتری با ایجاد باتری شش گوشه‌ای ساعت‌های هوشمند برداشته است.

روز یکشنبه این کمپانی اعلام داشته که آغاز به ساخت باتری‌های در اندازه‌ی سکه در کارخانه‌ی بزرگ خود در کشور چین کرده و قصد دارد این باتری‌ها را به کمپانی‌های تکنولوژی سراسر دنیا بفروشد. این شرکت برای باتری جدید خود طراحی شش ‌ضلعی را در نظر گرفته که ظرفیت ذخیره‌سازی را تا 25 درصد نسبت به باتری‌های مستطیلی رایج افزایش می‌دهد و تناسب بهتری با اسمارت‌واچ‌ها دارد.

طبق گزارش‌ها، این باتری از طریق همکاری با یک کمپانی تکنولوژیکی بزرگ دیگر که ال.جی از بردن نام آن صرف‌نظر کرده، ساخته شده است. ال.جی این روزها مشغول تولید باتری‌های انعطاف‌پذیر در شکل‌ها و اندازه‌های جدید بوده است و به این تلاش خود نام بخش "باتری‌های بدون شکل" را داده است.

اگر ادعای کمپانی ال.جی واقعیت داشته باشد، باتری جدید می‌تواند چهار ساعت اضافع را برای کاربران اسمارت‌واچ‌ها دربرداشته باشد. همچنین انتظار می‌رود کمپانی‌های بیشتر در سال جاری به معرفی اسمارت‌واچ‌ها صفحه گرد روی بیاورند.

منبع : gizmag



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تکنولوژی نو ، ،


تاريخ : پنج شنبه 11 تير 1394برچسب:, | 23:26 | نویسنده : احسان |

.: تازه های الکترونیک و تکنولوژِی :.

آمارگیر وبلاگ



  • صونا پرواز