معرفی یک مجموعه‌ی سه گانه از اسپیکرهای وایرلس سونی

معرفی یک مجموعه‌ی سه گانه از اسپیکرهای وایرلس سونی

به دنبال اسپیکرهای وایرلسی هستید که بتوانید آن را از خانه به محل کار، مدرسه یا سفر به همراه داشته باشید، سونی این امکان را برایتان مهیا کرده است. این کمپانی اخیرا به معرفی سه اسپیکر وایرلس تحت عناوین SRS-X77، SRS-X88 و SRS-X99 اقدام نموده است. از نظر طراحی، این سه اسپیکر تفاوت چندانی با مدل‌های SRS-X11، SRS-X33 و SRS-X55 منتشر شده در ماه گذشته، ندارند.

اما در مورد عملکرد چه می‌توان گفت؟ با بزرگ‌ترین مدل این مجموعه‌ی سه تایی یعنی SRS-X99 شروع می‌کنیم. این اسپیکر وایرلس قادر به ارایه‌ی خروجی 154 وات به لطف داشتن دو بلندگوی قوی، دو بلندگوی جلو، دو درایور میان رده‌ای و یک ساب‌ووفر است.

SRS-X88، اسپیکر میان رده‌ای این مجموعه با خروجی 90 وات به لطف داشتن پنج اسپیکر شامل دو بلندگوی جلو، دو درایور میان رده‌ای و یک ساب‌ووفر می‌باشد. درست مانند SRS-X99، اسپیکر SRS-X88 نیز با تکنولوژی تقویت دیجیتال S-Master HX سونی همراه است.

آخرین مدل این مجموعه، SRS-X77 است که کوچک‌ترین آنها نیز به شمار می‌رود. این اسپیکر به لطف داشتن ساب‌ووفر داخلی و رادیاتورهای فعال دوگانه دارای خروجی 40 وات می‌باشد. این دستگاه به تکنولوژی S-Master HX مجهز نشده، اما از DSEE و S-Master استفاده خواهد کرد.

قیمت‌های اعلام شده برای این مجموعه به این صورت می‌باشد: 300 دلار برای SRS-X77، و 400 دلار برای SRS-X88 و 700 دلار برای SRS-X99 و همگی آنها نیز از اواخر ماه جولای وارد بازارها خواهند شد.

منبع : ubergizmo



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تکنولوژی نو ، ،


تاريخ : پنج شنبه 11 تير 1394برچسب:, | 23:25 | نویسنده : احسان |

.: تازه های الکترونیک و تکنولوژِی :.

آمارگیر وبلاگ



  • صونا پرواز