Olympus VP-10 با وعده‌ی ضبط صداهای واضح و بدون خش‌خش Olympus VP-10 با وعده‌ی ضبط صداهای واضح و بدون

شرکت در همایش‌ها و سخنرانی‌ها گاهی با مشکلاتی همراه است. تصور کنید در یک سخنرانی جای مناسبی برای نشستن پیدا نکرده و به این ترتیب نمی‌توانید به خوبی نکته‌برداری نمایید یا بر اثر کم و زیاد شدن صدا قادر به استفاده از دستگاه‌های ضبط صدا نیز نمی‌باشید. مجموعه‌ی Olympus با رونمایی از ضبط‌کننده‌ی صوتی VP-10، ادعای حل هر دو مشکل اشاره شده را دارد.

علاوه بر وجود الگوریتم حذف نویز در VP10، کاربران همچنین می‌توانند از ویژگی که الیمپوس آن را تکنولوژی ضد خش‌خش (Anti-Rustle) نامیده، بهره ببرند. طبق گزارش‌ها این فیلتر قادر به شناسایی تفاوت میان یک صدا و صداهای آزاردهنده‌ی ناشی از برخورد میکروفون سخنران به لباس می‌باشد و این نوع صداها را به منظور ارایه‌ی ضبط صدای با کیفیت بالا و واضح، از بین می‌برد. همچنین یک تابع تعادل صوتی نیز در این دستگاه تعبیه شده که صدای اسپیکرهای آرام را تقویت کرده و همچنین از سطح صدای اسپیکرهای پرسروصدا می‌کاهد.

این دستگاه در ابعاد 12.7x1.7x1.7 سانتیمتر با وزن 37 گرم طراحی شده و دارای چهار گیگابایت حافظه‌ی داخلی می‌باشد که گفته شده برای ضبط 1620 ساعت صدا کفایت می‌کند. VP-10 همچنین دارای پورت USB اندازه کامل می‌باشد که از آن می‌توان برای شارژ باتری‌های Ni-MH سایز AAA این دستگاه علاوه بر تبادل اطلاعات نیز استفاده کرد.

الیمپوس به تعبیه‌ی چهار حالت ضبط صدا جهت تطابق با محیط در این دستگاه اقدام کرده است. برای مثال، حالت جیبی برای شرایطی طراحی شده که این دستگاه کوچک و قلم شکل در جیب قرار دارد.

این دستگاه قادر به ضبط صداها در فرمت‌های PCM، WMA یا MP3 است و میکروفون‌های استریوی همه‌راستایی آن دارای محدوده‌ی فرکانس میان 50 هرتز تا 17 کیلوهرتز می‌باشد. برای نظارت یا پخش خصوصی، یک جک هدفون نیز در بالای دستگاه قرار دارد و برای پخش عمومی‌تر این دستگاه به یک اسپیکر دینامیک 90mW مجهز شده است.

Olympus VP-10 در اواخر ماه بعد با قیمت 99.99 دلار عرضه خواهد شد.

منبع : gizmag



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تکنولوژی نو ، سخت افزار ، ،


تاريخ : دو شنبه 8 تير 1394برچسب:, | 23:20 | نویسنده : احسان |

.: تازه های الکترونیک و تکنولوژِی :.

آمارگیر وبلاگ



  • صونا پرواز