رونمایی ال.جی از پروژکتور کوچک و سبک‌وزن micro LED

در سال‌های نه چندان دور پروژکتورها تنها در شکلی طراحی می‌شدند که نیاز به قرارگیری ثابت در یک مکان را داشتند. این روند اخیرا تغییر کرده و ال.جی در پی تغییر بیشتر آن نیز برآمده است و در این راستا دستگاه جدید Minibeam Nano خود را معرفی کرده است که کوچک‌ترین و سبک‌ترین پروژکتور LED این کمپانی به شمار می‌رود.

طبق گزارش‌های ال.جی، این پروژکتور جدید تنها 270 گرم وزن دارد و این وزن معادل یک کتاب متوسط می‌باشد. اندازه‌ی واقعی این دستگاه 108 میلی‌متر عرض، 103 میلی‌متر طول و 44 میلی‌متر عمق می‌باشد و به این ترتیب می‌توان این پروژکتور کوچک را به راحتی به اطراف حمل کرد.

علاوه بر طراحی پرتابل، ال.جی یک باتری 3800 میلی‌آمپرساعت را در این دستگاه گنجانده که دارای ظرفیت لازم برای اجرای دو ساعته می‌باشد. همچنین یک آداپتور 100-240V AC-DC نیز برای این دستگاه تعبیه شده تا به این طریق نیز انرژی لازم برای اجرا را بدست آورد.

این پروژکتور مجهز به رزولوشن 854x480 و نسبت تصویر 16:9 است. پروژکتور جدید ال.جی قادر به پخش تصویر 100 لومن تا 100 اینچ (2.54 متر) به همراه نسبت تابش 1.64 می‌باشد. همچنین این دستگاه به یک اسپیکر داخلی یک وات مجهز شده است. جهت اجرای مدیا، ال.جی چندین آپشن را در نظر گرفته است. کابران می‌توانند به یک اسمارت‌فون، تبلت یا کامپیوتر با استفاده از وای-فای به صورت وایرلس متصل شوند. با این گزینه، کاربران نمایشگر دستگاه خود را بر روی نمایشگر بزرگ پروژکتور نمایش می‌دهند. همچنین اتصال با استفاده از پورت USB نیز وجود دارد که کاربران را قادر به اجرای مستقیم ویدیوها از یک درایو یو‌اس‌بی می‌نماید. درنهایت، امکان استفاده از HDMI نیز برای اتصال یک دستگاه خارجی وجود دارد.

در مورد طول عمر نیز ال.جی گزارش داده که لامپ LED آن می‌تواند تا 30000 ساعت کار کند که معادل ده سال تماشای مداوم به صورت هشت ساعت در روز می‌باشد.ال.جی قرار است پروژکتور سبک وزن و جدید خود را در امریکای شمالی، آسیا، اروپا، آفریقا و خاورمیانه و امریکای لاتین با قیمت 350 دلار عرضه نماید.

 

منبع : gizmag



نظرات شما عزیزان:

ابوالفضل
ساعت0:03---3 تير 1394
سلام
تکنولوژي و دانلود
تکنو دي ال(technodl.ir)
بهترين سايت براي اموزش ترفند هاي هک و اموزش هاي که جايي نديدين و دانلود نرم افزار هاي کمياب و پولي..
بنر هم براتون ميسازم يا کم ترين قيمت.ميخواين شرايط و نمونه کارهامو ببينين به ادرس زير برين
http://technodl.ir/%D8%A8%D9%86%D8%B199/
اگه هم ميخواي تبادل بنر يا پاپ يا تبليغات متني کني تو نظرات به من بگو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تکنولوژی نو ، ،


تاريخ : چهار شنبه 2 تير 1394برچسب:, | 23:59 | نویسنده : احسان |

.: تازه های الکترونیک و تکنولوژِی :.

آمارگیر وبلاگ



  • صونا پرواز