ماوس جدید Razer Mamba با سیستم لیزر دقیق‌تر و سیستم روشنایی رنگارنگ

ماوس جدید Razer Mamba با سیستم لیزر دقیق‌تر و سیستم روشنایی رنگارنگ

 

کمپانی Razer از محصول جدیدی در قالب ماوس بازی ارتقایافته‌ی Mamba رونمایی کرده است. این ماوس در دو نسخه‌ی استاندارد و تورنمنت عرضه می‌شود که هر دو با ردیابی لیزری دقیق همراه می‌باشند. این محصولات می‌توانند بسیاری از نیازهای کاربران را برآورده سازند، اما دارای قیمت ارزانی نمی‌باشند.

Mamba جدید دارای یک سنسور لیزر 5G به همراه رزولوشن 16000DPI است و برای چندین نمایشگر و مانیتورهای با رزولوشن بالا بهینه‌سازی شده است. این سنسور قادر به ردیابی دقیق به کوچکی 1DPI است. اغلب ماوس‌های بازی می‌توانند این عمل را در 50DPI انجام دهند. Mamba همچنین دارای فاصله‌ی بلند شدن قابل پیکربندی به کوچکی 0.1 میلی‌متر است.

به عنوان بخشی از خط تولید Razer Chroma، این ماوس هم دارای سیستم روشنایی قابل تنظیم است. دو نوار LED در پایین ماوس واقع شده که می‌توانند با 16.8 میلیون رنگ مختلف بتابند.

کمپانی سازنده همچنین ویژگی دیگری با نام Click Force را در Mamba قرار داده است. با این ویژگی‌ می‌توانید نیروی تحریک مورد نیاز برای کلیدهای چپ و راست ماوس را تنظیم نمایید. به طور کلی، نه کلید بر روی ماوس Mamba وجود دارند.

نسخه‌ی استاندارد Mamba، یک ماوس وایرلس با 20 ساعت عمر باتری بازی و یک پایه‌ی شارژ کوچک است. این نسخه با قیمت 149.99 دلار به فروش می‌رسد. نسخه‌ی تورنمنت با قیمت ارزان‌تر 89.99 دلار عرضه می‌شود. هر دو ماوس فوق از سه ‌ماهه‌ی سوم سال جاری، یعنی طی چند ماه آینده، در دسترس قرار خواهند داشت.

منبع : geek



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تکنولوژی نو ، سخت افزار ، ،


تاريخ : شنبه 30 خرداد 1394برچسب:, | 19:23 | نویسنده : احسان |

.: تازه های الکترونیک و تکنولوژِی :.

آمارگیر وبلاگ



  • صونا پرواز