ضبط‌ کننده‌ی صدای کوچک و کامل Instamic

دستگاهی جدید برای بخش ضبط صدا طراحی شده که دارای همان قابلیت‌های دوربین‌های GoPro در بخش ضبط ویدیو است. Instamic، یک ضبط کننده‌ی صدای با کیفیت بالا، کامل و کوچک است و برای موسیقیدانان، فیلم‌سازان، خبرنگاران و سایر افراد نیازمند به یک ابزار ساده و موثر جهت ضبط صدا، طراحی شده است.

دو نسخه از Instamic طراحی شده است: نسخه‌های Go و Pro. هر دو نسخه حالت‌های ضبط mono و dual را ارایه می‌دهند، و همچنین نسخه‌ی Pro مجهز به حالت ضبط stereo نیز است. Pro همچنین تا عمق 1.5 متری برای مدت زمان حداقل سه ساعت، ضدآب بوده، درحالیکه نسخه‌ی Go در برابر ترشحات و قطرات آب مقاومت دارد. به جز این تقاوت، این دو مدل بسیار شبیه به هم می‌باشند.

هر دو قادر به پردازش سیگنال دیجیتال با انرژی کم با میزان نمونه‌ی 48 کیلوهرتز و بیت‌ریت 24 بیت، هستند. میکروفون‌های آنها می‌تواند فرکانس‌های میان 50 و 18000 هرتز را با نسبت سیگنال به نویز 67 دسی‌بل و ماکزیمم فشار صدای 120 دسی‌بل ضبط نماید.

این دستگاه دارای دو گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای ضبط و ذخیره‌ی چهار ساعت صدا می‌باشد. شارژ دستگاه از طریق USB به مدت دو ساعت صورت می‌گیرد. از اتصال یو‌اس‌بی همچنین می‌توان برای انتقال فایل‌ها به کامپیوتر نیز استفاده کرد.

کاربران می‌توانند عملیات ضبط صدا را با فشردن یک کلید بر روی دستگاه یا از طریق یک اپلیکیشن موبایل انجام دهند. با این برنامه، کاربران همچنین قادر به نظارت و تنظیم سطح سیگنال ورودی و تغییر تنظیمات Instamic هستند. Instamic به برنامه‌ی همراه از طریق بلوتوث 4.0 متصل می‌شود که به آن محدوده وایرلس حدود 10 متری از دستگاه هوشمند بخشیده است.

Instamic با ابعاد 38x25.4x12.7 میلی‌متر بسیار کوچک بوده و قابل اتصال به هر شی‌ای می‌باشد. انتظار می‌رود عرضه‌ی این محصول در سه‌ ماهه‌ی اول سال 2016 صورت گیرد.

 

منبع : gizmag



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تکنولوژی نو ، سخت افزار ، ،


تاريخ : شنبه 30 خرداد 1394برچسب:, | 19:21 | نویسنده : احسان |

.: تازه های الکترونیک و تکنولوژِی :.

آمارگیر وبلاگ



  • صونا پرواز