شرح جزئیاتی از چگونگی اتصال موتور Ferrari V8 فراری به یک وسیله نقلیه چهارچرخ فرانسوی

شرح جزئیاتی از چگونگی اتصال موتور Ferrari V8 فراری به یک وسیله نقلیه چهارچرخ فرانسوی

در هفته ای که با کاهش اندازه هونداس 660 سی سی و کاترهام 80 اسب بخار همراه بود، فرانسه نیز با وسیله چهارچرخ خود که ترکیبی از موتورسیکلت و خودرو می باشد و از موتور سه لیتری فراری استفاده می کند، در این عمل شرکت کرده است. این وسیله که توسط کمپانی فرانسوی Lazareth ساخته شده، نسخه مت (Matt Edition) نامیده می شود و نسخه ای پرخطرتر از V8F است.

اکنون می خواهیم به قدرت و وزن این وسیله نقلیه اشاره کنیم. یک موتور سه لیتری هشت سیلندر 250 اسب بخار فراری به همراه جعبه دنده ای از BMW M3 در این خودرو وجود دارد و وزن این چهارچرخ را به 650 کیلوگرم رسانده است.

تعویض‌ کننده‌ ها از طریق دکمه های فرمان کار می کنند اما در این بخش ترفندی الکتریکی موجود است. موتور از سیستم احتراق دو موتور بزرگ استفاده می کند و توان کلی توسط یک سیستم کاملا قابل تنظیم Sybelle مدیریت می شود.

اگرچه این وسیله همانند یک سه چرخ به نظر می رسد، در واقع جفتی چرخ Momo در پشت آن وجود دارند که هر کدام دارای تایرهای 18 اینچ 315 بخش هستند (چرخ های جلو دارای 285 بخش می باشند). آن ها مجموعه ای از کالیپرهای برمبو و دیسک های 324 میلی متری را نیز در خود دارند.

Lazareth در مورد میزان سرعت Matt Edition چیزی اعلام نکرده است اما اطلاعاتی را درباره ی هزینه آن در اختیار مطبوعات قرار داد. این خودرو به ارزش 154,800 یورو یا معادل قیمت دو GT-R نیسان قیمت گذاری شده است.

 

منبع : topgear



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت20:39---27 ارديبهشت 1394
سلام.جالب بود.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تکنولوژی نو ، خودرو ، ،


تاريخ : شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:, | 21:16 | نویسنده : احسان |

.: تازه های الکترونیک و تکنولوژِی :.

آمارگیر وبلاگ



  • صونا پرواز