سقوط نمونه‌ی آزمایشی خودروی پرنده‌ی AeroMobil

سقوط نمونه‌ی آزمایشی خودروی پرنده‌ی AeroMobil

اگر بخواهید یک مدل پیچیده و جالب مانند یک خودروی پرنده بسازید، باید در این راه انتظار شکست و تاخیرهایی را نیز داشته باشد، تجربه‌ای که گروه سازنده‌ی AeroMobil در جمعه‌ی گذشته بدست آورد، هنگامی که نسخه‌ی آزمایشی AeroMobil 3.0 دچار تصادف شد.بر اساس گزارش‌های این کمپانی، این هواپیما در هشتم می در اسلوواکی مورد تست پرواز قرار گرفت، اما سازنده و خلبان آن، استفن کلین با شرایط پیش‌بینی نشده‌ای مواجه شده و این شرایط سقوط خودروی پرنده را درپی داشته است. کلین در حین این سقوط از سیستم چترهوایی بالستیک در ارتفاع تقریبا 300 متری استفاده کرده است.

 

کمپانی سازنده چنین گزارش داده است که چتر نجات این پرنده به خوبی عمل می‌کند و وسیله‌ی نقلیه را بدون هیچ گونه آسیبی به خلبان بر روی زمین نشانده است. البته این خودروی این پرنده در حین سقوط آسیب‌هایی دیده و نیاز به تعویض در برخی از بخش‌ها پیش از ادامه‌ی تست پرواز دارد.

AeroMobil پس از این آزمایش چنین عنوان کرده است: "در فرایند توسعه‌ی وسایل نقلیه‌ی جدید، به خصوص در مرحله‌ی نمونه‌ی آزمایشی، امکان و احتمال وقوع شرایط پیش‌بینی نشده از بخش‌های طبیعی برنامه‌ی تست است. این سقوط یک برنامه‌ی آموزشی برای ما بوده و به ما اجازه‌ی شناسایی و اصلاح طراحی خود را داده است."

 منبع : gizmag



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تکنولوژی نو ، خودرو ، ،


تاريخ : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394برچسب:, | 22:41 | نویسنده : احسان |

.: تازه های الکترونیک و تکنولوژِی :.

آمارگیر وبلاگ



  • صونا پرواز