سه‌چرخه‌ی نیمه خوابیده Trivek با قابلیت تنظیم ارتفاع سوار

Trivek علاوه بر داشتن چیدمان صندلی ارگونومیک اما نه خیلی پایین خود، دارای چندین ویژگی جالب توجه دیگر نیز است. یکی از این ویژگی‌ها، سیستم فرمان آن می‌باشد که به این سه‌چرخه‌ امکان مایل شده در پیچ‌ها را می‌دهد. چنین ویژگی این وسیله را پایدارتر از سه‌چرخ‌های معمولی در حین پیچیدن کرده است.

 

علاوه بر این، کنترل‌های دستی در زیر دسته‌ی فرمان زیر زین واقع شده‌اند که سوار را قادر به تنظیم دامپینگ سیستم فرمان در حین سواری می‌کنند. این بدان معناست که برای مثال آنها می‌توانند فرمان را حساس‌تر تنظیم کرده، درحالیکه به آرامی در ترافیک در حال مانور باشند.

 

پیشرانه‌ی محرک چرخ جلوی این وسیله نیز از ویژگی‌های به شدت جذاب آن است. دوشاخه‌ی انتهایی و توپی چرخ جلو اساسا ترکیب شده هستند، و در میل‌لنگ/پدال‌های هر سمت از چرخ جلو واقع شده‌اند. یک زنجیر در یک سمت چرخ، قدرت پدال‌زنی را به یک توپی هشت دنده شیمانو ارسال می‌نماید که در بالای چرخ نصب شده است. پس از پردازش توسط سیستم انتقال، این قدرت سپس چرخ را از طریق یک زنجیرچرخ ثانویه در سمت دیگر، تقویت می‌نماید.

 

از ویژگی‌های دیگر می‌توان به دیسک‌های ترمز هیدرولیک 160 میلی‌متر عقب دوگانه، ارتفاع قابل تنظیم صندلی، و رینگ‌های الکس و تایرهای Schwalbe اشاره کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تکنولوژی نو ، ،


تاريخ : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394برچسب:, | 15:5 | نویسنده : احسان |

.: تازه های الکترونیک و تکنولوژِی :.

آمارگیر وبلاگ



  • صونا پرواز