ادریس آلبا رکورددار جدید سرعت خودروهای بریتانیایی با Continental GT Speed بنتلی

ادریس آلبا رکورددار جدید سرعت خودروهای بریتانیایی با Continental GT Speed بنتلی

خودروی Continental GT Speed بنتلی که توسط بازیگر بریتانیایی معروف، ادریس البا، رانده شد به یک رکورد سرعت جدید دست یافت. البا در این آزمایش به متوسط سرعت 290.263 کیلومتر/ساعت رسید.

 

رکورد جدید از سوی انجمن بریتانیا به تایید رسیده است و توانست بر رکورد سرعت پیش از این تعیین شده توسط سر ملکوم کمبل را بشکند. کمبل در سال 1927 توانست با سرعت 281.3 کیلومتر/ساعت خودروی Napier-Campbell Blue Bird خود را در Pendine Sands والس براند. تلاش البا نیز در همان Pendine Sands صورت گرفت.طبق اعلام بنتلی، مسیر رانندگی باید کاملا بررسی می‌شد تا تغییرات ماسه‌ای در نظر گرفته شود. شرایط جوی نیز به طور کامل مورد بررسی قرار گرفت و ریزش باران اندک در روز رکوردگیری موجب اندکی تاخیر در این فرایند شده است.

 

به جز استفاده از تایرهای تنظیم شده از نظر فشار برای سرعت بالا، Continental GT Speed در نسخه‌ی استاندارد خود مورد استفاده قرار گرفته است. این خودرو دارای یک موتور دوتوربوی شش لیتر می‌باشد که قادر به تولید 635PS توان و 820 نیوتن‌متر گشتاور می‌باشد و همچنین به یک گیربکس اتوماتیک هشت دنده مجهز شده است.این تلاش ثبت رکورد درواقع بخشی از مجموعه‌ی آینده چهار برنامه‌ای کانال دیسکاوری با عنوان "ادریس آلبا : بدون محدودیت" می‌باشد.

منبع : gizmag



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تکنولوژی نو ، خودرو ، ،


تاريخ : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394برچسب:, | 11:18 | نویسنده : احسان |

.: تازه های الکترونیک و تکنولوژِی :.

آمارگیر وبلاگ



  • صونا پرواز