لامبورگینی به خودروی Aventador LP 750-4 Superveloce، برادر خوش‌ظاهرتری را با نام رودستر Aventador LP

لامبورگینی به خودروی Aventador LP 750-4 Superveloce، برادر خوش‌ظاهرتری را با نام رودستر Aventador LP 750-4 Superveloce Roadster در همایش Pebble Beach بخشیده است. این رودستر نیم میلیون دلاری با بدنه‌ی آبی خوش‌رنگ خود دارای عملکرد مناسبی است و قرار است به عنوان یکی از جذاب‌ترین کانوتیبل‌های موجود چرخ بر جاده‌ها بگذارد.

این رودستر آوانتادور به عنوان جدیدترین نسخه‌ی خانواده‌ی Superveloce، دارای یک موتور دوازده سیلندر 6.5 لیتر است که می‌تواند 750 اسب‌بخار توان (552kW) را در کنار گشتاور 690 نیوتن‌متر عرضه نماید.

موتور دوازده سیلندر Superveloce Roadster در کنار سیستم انتقال هفت دنده‌ی ISR لامبورگینی و سیستم Haldex Generation IV 4WD عمل می‌کند و به این ترتیب قدرت موتور و گشتاور را به هر چهار چرخ انتقال می‌دهد. مانند مدل کوپه‌ی Superveloce، سیستم تعلیق تطبیقی Magneto Rheological، سیستم دامپینگ و سیستم تنظیمات هدایت پویا به راننده در کنترل آن قدرت فوق‌العاده بر روی جاده‌ها کمک می‌کند.

این خودرو 50 کیلوگرم از وزن خود را در مقایسه با رودستر Aventador LP 700-4 از دست داده است، اما همچنان سنگین‌تر از کوپه‌ی Superveloce می‌باشد. به طور دقیق نسبت وزن به قدرت این خودرو، 2.1kg/hp است و زمان شتاب صفر تا صد آن نیز 2.9 ثانیه گزارش شده است. مانند مدل کوپه، رودستر جدید هم دارای اوج سرعت 350 کیلومتر/ساعت می‌باشد.

لامبورگینی در نظر دارد 500 دستگاه از این رودستر Superveloce را بسازد و با قیمت 530075 دلار از اوایل سال 2016 عرضه نماید.

منبع : gizmag



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تکنولوژی نو ، خودرو ، ،


تاريخ : شنبه 31 مرداد 1394برچسب:, | 22:55 | نویسنده : احسان |

.: تازه های الکترونیک و تکنولوژِی :.

آمارگیر وبلاگ



  • صونا پرواز