توسعه‌ی ویلچر مسابقه‌ای برای بازی‌های پارالمپیک 2016 توسط BMW

توسعه‌ی ویلچر مسابقه‌ای برای بازی‌های پارالمپیک 2016 توسط BMW

کمپانی بی.ام.و در کنار ساخت خودروها و موتورسیکلت‌های لوکس، وسایل جالبی دیگری را هم تولید می‌کند مانند بابسلد یا سورتمه‌ی سری المپیک که به وسیله‌ی آن تیم امریکا توانست مدال برنز مردان و نقره‌ی زنان را در المپیک 2014 کسب کند. بی.ام.و شمال امریکا امروز از توجه به بازی‌های پارالمپیک 2016 خبر داد. این کمپانی قرار است ویلچرهایی را برای تیم دوومیدانی امریکا تولید نماید.

صندلی چرخدار جدید نشان‌دهنده چهارمین پروژه‌ی بی.ام.و در یک توافق شش ساله با تیم ایالات متحده است. مانند طراحی‌های گذشته، پروژه‌ی جدید شامل تکنولوژی‌های وسیله‌های نقلیه‌ی تطبیقی بی.ام.و در دنیای ورزش است. این گروه تولیدکننده در طراحی صندلی چرخدار جدید به طور مستقیم با ورزشکاران و مربیان تیم دوومیدانی امریکا در ارتباط است تا نیازهای آنها را به خوبی شناسایی کرده و برایشان راه‌حل‌های مناسبی بیابد.

بی.ام.و از تجربیات خود در بخش‌هایی مانند آئرودینامیک، فرمان و ترمز، ایمنی سرنشینان و ساختار فیبر کربنی در توسعه‌ی این ویلچر می‌کند قرار است بی.ام.و ویلچر جدید را در اوایل سال 2016 آماده کرده و ارائه دهد، و تیم دوومیدانی نیز باید خود را برای مسابقات که در ماه سپتامبر آغاز می‌شود آماده کرده و سپس به بازی‌های المپیک زمستانی ریودو‌ژانیرو راه یابد.

منبع : gizmag



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تکنولوژی نو ، ،


تاريخ : یک شنبه 18 مرداد 1394برچسب:, | 21:46 | نویسنده : احسان |

.: تازه های الکترونیک و تکنولوژِی :.

آمارگیر وبلاگ



  • صونا پرواز